Saker du kanske inte visste om mig

Jag är kort :/ ca 157 cm.. Är alltid den kortaste och har alltid varit det.
 
Jag är en riktigt gottegris. nejmen jag är hela tiden sugen på något sött.
 
Jag är beroende av två chipssorter, intressant va? Salt och vinäger och solchips dill och gräslök heter dem iallafall stort tips som vill smaka goda chips!
 
Jag tycker vita iphones är finare än svarta. Vet inte varför gör bara det!
 
Jag blir lätt sjuk.
 
Jag ryser/ får gåshud när andra borstar tänderna, så grymt udda jag vet haha
 
Jag har hål i öronen men andvänder typ aldrig örhängen. 
 
Jag gråter väldigt lätt till filmer
 
Jag tycker väldigt lätt synd om andra
 
 
 
Mounting created Bloggif

Kommentarer
Postat av: Nelly B

Var har du köpt halsduken? Fett fin! :*

2012-12-13 @ 12:29:34
Postat av: Anonym

Kan du göra ett videoinlägg? :D

2012-12-13 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0